szukaj w opisach


 
Filmy DVDFilmy DVD

GΜSY PTAK紟GΜSY PTAK紟

InneInne

KalendarzeKalendarze

MUZYKAMUZYKA

Programy komputeroweProgramy komputerowe

NAGRANIA AUDIONAGRANIA AUDIO

KSI*KIKSI*KI

  
Anio造Anio造

  AstrologiaAstrologia

  Aura i czakryAura i czakry

  BeletrestykaBeletrestyka

  BiografieBiografie

  Feng ShuiFeng Shui

  FilozofiaFilozofia

  HunaHuna

  InneInne

  J. MurphyJ. Murphy

  JogaJoga

  Leszek 秧d這Leszek 秧d這

  NumerologiaNumerologia

  OSHOOSHO

  PsychoedukacjaPsychoedukacja

  PsychologiaPsychologia

  ReikiReiki

  Rozw鎩 DuchowyRozw鎩 Duchowy

  SamouzdrawianieSamouzdrawianie

  Sekrety PiramidSekrety Piramid

  SnySny

  Symbole, AmuletySymbole, Amulety

  Tajemnice d這niTajemnice d這ni

  kartykarty

  Na zdrowieNa zdrowie

  Poradniki-edukacjaPoradniki-edukacja

  Pozytywne my郵eniePozytywne my郵enie

  RadiestezjaRadiestezja

  SpirytyzmSpirytyzm

KARTY i InneKARTY i Inne

 
Regulamin Sklepu
Kontakt
System Punkt闚 FAQ
Mapa strony
 

Akceptuj zasady
  
 
 

Nr konta do wp豉t:  50 1020 5558 1111 1693 1000 0009

Nasz facebook!

WARSZTATY

Kriya Jogi - Katowice 28-30 Listopada 2014

Wi璚ej na www.krijajoga.eu



 

 

G這suj na nasz stron
TOP LISTY


  

Toplista muzyki relaksacyjnej

 

 

 

Wysy趾i i p豉tno軼i:

Przelew: Koszt wysy趾i przy wp豉cie na konto do warto軼i zamówienia 120z - 6,90z.

pow. 120z. wysy趾a gratis. 
 
Karta P豉tnicza: Koszt wysy趾i przy p豉tno軼i kart do 120z. 8z.
powy瞠j 150z. wysy趾a gratis.
 
Pobranie: P豉tno嗆 przy odbiorze do 120z. warto軼i zamówienia - 15,50
pomi璠zy 120-200z.koszt wysy趾i 12z. pow. 200z. 0z. 
wysy趾a gratis pow. 200z.
 
Koszty wysy趾i zagranicznej jest uzaleniony od wagi przesy趾i: mimimalny koszt 18z. p豉tno嗆 kart lub przelewem (ok. 3 p造t CD)  

(wszystkie wysy趾i s priorytetowe)

 

 

 

 
Nazwa Produktu: Dzieci regresji
Autor: Robert Krakowiak
Wydawca: Duchowa Wiedza
Oprawa: Mi瘯ka
Twoja Cena: 29.00 PLN
Normalna cena: 33.00 PLN
Zachowujesz: 4.00 PLN

Opis Produktu:

    Ksi捫ka ta cho mówi o zaawansowanych zagadnieniach, jest napisana prostym, zrozumia造m j瞛ykiem. Zawiera tre軼iwie opisany sposób pracy z afirmacjami i przygotowuje do samodzielnej pracy nad sob. Zawiera równie szereg uzdrawiaj帷ych 獞icze i praktyk duchowych. My郵 przewodni tej ksi捫ki jest przebaczanie. Ma ona za zadanie pomóc doros貫mu cz這wiekowi uwolni si od przeszkadzaj帷ych mu w doros造m 篡ciu: emocji, blokad i napi耩 pochodz帷ych z okresu dzieci雟twa. Przy okazji uczy umiej皻nie, zdrowo i 鈍iadomie wychowywa w豉sne potomstwo, by prawid這wo si rozwija這 i mog這 pozwoli sobie na szcz窷liwe 篡cie. Ksi捫ka ta powsta豉 na podstawie w豉snej pracy autora nad sob oraz na postawie jego kilkuletniej pracy terapeutycznej. Obrazuje negatywne wzorce psychiczne, które nie pozwalaj nam szcz窷liwie 篡. Jest ona dowodem na to, 瞠 samemu w prosty sposób mo瞠my zmieni swoje 篡cie, nale篡 jednak po鈍i璚i sobie troch czasu, zaanga穎wania i energii. Wzbogacona jest w opisy osób, które w czasie terapii regresywnej przypomnia造 sobie do鈍iadczenia ze swojego wczesnego dzieci雟twa i porodu. Oczywi軼ie znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania: jak swoje 篡cie zmieni w realny sposób, jak uzdrowi relacje z innymi lud幟i, oraz jak odnale潭 rado嗆 i sens swojego 篡cia. Tak. Tutaj znajdziesz prosty sposób na to, jak odkry rado嗆 w swoim 篡ciu, nawet, je郵i w tej chwili uwa瘸sz, 瞠 nie masz najmniejszych powodów do tego, by si nim cieszy. Cuda s mo磧iwe, je郵i zainwestuje si w siebie czas, wiar i zaanga穎wanie.
    Fragment:

    Co to jest regresja?


    Aby co zmieni,
    najpierw nale篡 to pozna.
    Aby zmieni siebie,
    najpierw nale篡 pozna siebie.


    W naszym codziennym 篡ciu bardzo cz瘰to zachowujemy si nie tak jak by鄉y chcieli. Ulegamy emocjom, boimy si w ró積ych sytuacjach, jeste鄉y cz瘰to niepewni, nie鄉iali, nie wierzymy we w豉sne mo磧iwo軼i lub nieprawid這wo postrzegamy sytuacje, w której si znale幢i鄉y itp.
    Najcz瘰tsz przyczyn takiego zachowania s nasze traumatyczne do鈍iadczenia w przesz這軼i, w czasie których powsta造 w nas b喚dne decyzje i negatywne emocje. Takie nie odreagowane urazy przejawiaj si wi璚 w naszym doros造m 篡ciu w postaci negatywnych, nieracjonalnych wzorców zachowania oraz emocjonalnego reagowania. Uzdrawianie takich wzorców wymaga naszej konfrontacji z dawnymi, nierzadko przykrymi do鈍iadczeniami. Taka konfrontacja z przesz這軼i nazywana jest stanem regresywnym.


    Regresja jest to zjawisko celowego wywo豉nia powrotu pami璚i z obecn 鈍iadomo軼i do wcze郾iejszej fazy rozwoju celem uwolnienia powsta造m w owym czasie negatywnych wzorców reagowania.


    Samo s這wo regresja pochodzi z j瞛yka 豉ci雟kiego i oznacza dos這wnie: cofanie si, ruch wsteczny. Opisywane przeze mnie zjawisko regresji polega na cofaniu si pami璚i do pierwotnej przyczyny psychicznego urazu. Takie cofni璚ie si pami璚i
    z obecn 鈍iadomo軼i umo磧iwia nam u鈍iadomienie dawnych do鈍iadcze, co za tym idzie, zrozumienie i zweryfikowanie b喚dnych decyzji oraz wyobra瞠 powsta造ch w owym okresie, w rezultacie zmian ich na przytomne i korzystne dla nas w obecnym 篡ciu. Jest to wi璚 konfrontacja umys逝 鈍iadomego z przetrzymywanymi przez pod鈍iadomo嗆 negatywnymi wzorcami zachowania. Regresja umo磧iwia nam u鈍iadomienie prze篡 z okresów: wczesnego dzieci雟twa jak równie prenatalnego oraz poprzednich wciele.
    W wi瘯szo軼i przypadków wykorzystane w tej ksi捫ce przyk豉dy wspomnie z dzieci雟twa ujawni造 si pod wp造wem zjawiska regresji wykorzystywanego w terapii. W stan regresywny mo積a wprowadzi poprzez g喚boki relaks, w czasie którego, poddaj帷a mu si osoba koncentruje si na pozytywnym obrazie siebie przeciwstawnym do negatywnego, psychicznego wzorca. Je郵i taka koncentracja jest wystarczaj帷o mocna, wówczas pod鈍iadomo嗆 tej osoby uzewn皻rznia wszystkie negatywne opory przed przejawianiem pozytywnych aspektów osobowo軼i. Takie opory przejawiaj si zazwyczaj w postaci odczuwanych emocji, tych samych jakie towarzyszy造 danemu traumatycznemu do鈍iadczeniu. Osoba poddana takiej terapii, czyli wprowadzona w stan regresywny, bardzo cz瘰to uzewn皻rznia i chwilowo wzmacnia odczuwanie owych emocji. Takie ponowne ich uzewn皻rznienie umo磧iwia nam wgl康 w przesz貫 do鈍iadczenia, co za tym idzie poznanie i zrozumienie przyczyn powsta造ch wówczas urazów, emocji i wzorców nieracjonalnego zachowania. Dzieje si to za po鈔ednictwem sugestii terapeuty, który widz帷 przejaw emocji u swojego klienta, sugeruje mu powrót pami璚i do pierwotnej przyczyny tych emocji, czyli do traumatycznego prze篡cia. Dzi瘯i temu ta osoba jest w stanie przyjrze si i zrozumie przyczyn powstania swoich emocji oraz zaobserwowa, jakie b喚dne decyzje podj窸a pod ich wp造wem i jak one pokutowa造 w jej doros造m 篡ciu. Dzi瘯i takiemu przegl康owi mo瞠my 豉two zmieni b喚dne, bazuj帷e na ówczesnym niezrozumieniu, wzorce my郵owe, co za tym idzie uwolni si od zaburze oraz napi耩 psychicznych.


    Regresja udowadnia, 瞠 ka盥a dolegliwo嗆, jak równie wszelkie powstaj帷e w naszym obecnym 篡ciu problemy, maj swoj przyczyn w b喚dnych i niekorzystnych dla nas wyobra瞠niach i decyzjach, podj皻ych w przesz這軼i, w ró積ych stanach naszej 鈍iadomo軼i i w ró積ym stanie emocjonalnym, co powodowa這 niepe軟y przegl康 konsekwencji owych decyzji.

    Przyjrzyjmy si temu procesowi bardziej szczegó這wo. Najpierw nale篡 rozró積i dwa rodzaje pami璚i: 鈍iadom i pod鈍iadom.
    安iadomie zapami皻ujemy to, co by這 niedawno, natomiast 豉two zapominamy to, co jest odleg貫. Nasza pod鈍iadomo嗆 zapami皻uje to, co uznaje za wa積e, a za wa積e uznaje to, wobec czego mieli鄉y stosunek emocjonalny. Wszystkie takie emocjonalne kody pozostawia w swojej pami璚i dopóty, dopóki 鈍iadomie nie podejmiemy innej decyzji zwi您anej z dan sytuacj i nie uznamy ich za niepotrzebne. Rzeczy ma這 istotne nie s w niej rejestrowane.
    Pami耩 鈍iadoma rozwija si u dzieci od trzeciego miesi帷a 篡cia, wcze郾iej nie jest w niej nic rejestrowane. Pami耩 pod鈍iadoma natomiast towarzyszy nam od zawsze, jednak my na co dzie mamy z ni znikomy kontakt.
    Jak ma si to w praktyce i na czym polegaj najcz瘰tsze konflikty mi璠zy obiema ja幡iami? Gówny problem polega na s豉bym kontakcie i braku umiej皻no軼i porozumienia si z w豉sn pod鈍iadomo軼i. Umys pod鈍iadomy, by przesta podtrzymywa dawny, wyuczony, systematycznie powtarzany a niepotrzebny nam w obecnym czasie wzorzec zachowania, potrzebuje deklaracji i decyzji w tej sprawie ze strony umys逝 鈍iadomego. Jednak my 鈍iadomie nie pami皻aj帷 ju zdarzenia, które doprowadzi這 do b喚dnego my郵enia i post瘼owania, nie potrafimy zmieni podj皻ych wówczas decyzji. Godzimy si wi璚 na dalsz jego realizacje twierdz帷: „Taki ju jestem i nie wiem jak mia豚ym to zmieni”.
    Na przyk豉dzie wygl康a to tak: Jako ma貫 dziecko us造szeli鄉y od w豉snej mamy, 瞠 nie mo瞠my wchodzi sami do ciemnego pokoju, gdy tam s „baboki, które mog nas po穋e”. Jako ma貫 i 豉twowierne dzieci uwierzyli鄉y w to, gdy w tym okresie wierzymy we wszystko, do czego przekonuj nas inni, a w szczególno軼i rodzice. Dla pod鈍iadomego umys逝 to twierdzenie sta這 si wa積e i zosta這 przez niego zapami皻ane, co w doros造m 篡ciu przeradza si w ci庵造 i nieuzasadniony l瘯 przed ciemnymi pomieszczeniami.
    Wydaje si to 鄉ieszne i ma這 racjonalne, jednak w rzeczywisto軼i takie, wydawa這by si, banalne wzorce z dzieci雟twa steruj naszym doros造m 篡ciem. Nasza pod鈍iadoma ja潯, maj帷 s豉by kontakt ze 鈔ednim Ja, nie potrafi przekaza nam zapami皻anego obrazu przesz造ch i obci捫aj帷ych nas do鈍iadcze, mimo to powsta貫 w owym okresie emocje cz瘰to parali簑j funkcjonowanie ca貫j naszej osobowo軼i. By swój wzorzec zachowania zmieni, potrzebujemy decyzji naszego 鈔edniego Ja, które mia這by zleci pod鈍iadomej ja幡i, by ta przesta豉 si ba ciemno軼i t逝macz帷, i „baboków” po prostu nie ma, gdy by造 one wy陰cznie wymys貫m naszej mamy. Jednak umys 鈍iadomy tego nie robi, poniewa nie pami皻a ju zdarzenia odpowiedzialnego za ten wzorzec zachowania.
    Jedynym znanym mi skutecznym sposobem na uzdrowienie wzorców zachowania, w tym wypadku l瘯u przed ciemnymi pomieszczeniami, jest nawi您anie lepszego kontaktu z ni窺zym Ja, aby przypomnie sobie ca貫 zdarzenie. Taka pami耩 przesz這軼i umo磧iwia rozwi您anie problemu poprzez spojrzenie w dojrza造, przytomny sposób na dawn sytuacj i wyci庵ni璚ie zdrowych wniosków, oraz podj璚ie odpowiednich decyzji uwalniaj帷ych nas od destrukcyjnych wzorców zachowania. Takim wspomnieniom powinny towarzyszy emocje, co jest gwarantem ich autentyczno軼i. Poniewa wyobrazi sobie, 瞠 by貫m „ksi璚iem z bajki” nie b璠zie nam trudno, natomiast z rozp豉kaniem si na urojone wspomnienie pi瘯nej ksi篹niczki b璠ziemy mie ju problem.
    Wa積ym czynnikiem wp造waj帷ym na nasze zachowanie s równie wzorce skojarzeniowe.
    Je郵i do鈍iadczali鄉y czego, co wywo豉這 w nas silne emocje, na przyk豉d, zostali鄉y przez kogo skarceni, a towarzyszy這 temu co charakterystycznego, lub dzia這 si to w charakterystycznych okoliczno軼iach, wówczas to co, czy takie okoliczno軼i, b璠 nam si zawsze kojarzy z odczuwan wówczas emocj i w podobnych okoliczno軼iach owa emocja b璠zie parali穎wa nasze funkcjonowanie. W takiej sytuacji równie potrzebujemy powrotu pami璚i do danego zdarzenia, po to, by u鈍iadomi sobie, 瞠 prze篡wane obecnie emocje s tylko na zasadzie skojarzenia z dawnym do鈍iadczeniem i 瞠 teraz pojawienie si podobnych sytuacji nie poci庵a za sob kary, której wówczas do鈍iadczyli鄉y.

    Wyuczone w dzieci雟twie, nie przeprogramowane schematy, cho nie racjonalne i nie adekwatne do obecnych sytuacji, maj na nas wp造w i parali簑j
    nasze funkcjonowanie.

    Regresja umo磧iwia nam wi璚 zweryfikowanie dotychczasowych wyobra瞠 i pogl康ów oraz zmian naszego my郵enia i post瘼owania. Czyli stwarza mo磧iwo軼i otwarcia si na przemiany w naszym 篡ciu. Jest jednak skuteczna wówczas, kiedy dajemy sobie zgod na pozytywne my郵enie i koncentrujemy si na realizacji swoich celów. Terapia regresywna stawia nas w sytuacji,
    w której nie musimy ju i嗆 star i b喚dn dla nas drog, do której czuli鄉y si przywi您ani i zobowi您ani. Otwiera nas ona na nowe kierunki post瘼owania i stwarza mo磧iwo嗆 wybrania nowej drogi, ale gotowej receptury na zdrowe 篡cie nam jeszcze nie podsuwa. Uczy nas jednak podejmowania w pe軟i korzystnych, rozs康nych
    i bezpiecznych dla nas decyzji, oraz jak w zdrowy i bezpieczny sposób korzysta z kryteriów, które sobie obrali鄉y. Jest wi璚 skuteczna wówczas, gdy realnie dopuszczamy mo磧iwo軼i pozytywnych zmian w swoim 篡ciu. Dlatego nale篡 陰czy regresj z innymi praktykami, które umo磧iwiaj nam nowe i korzystne dla nas kierunki i mo磧iwo軼i. Regresja w po陰czeniu z innymi praktykami pozwala równie bardziej efektywnie z nich korzysta, uwierzy w ich realno嗆 oraz skuteczno嗆.


    Regresja uwalnia od wszelkich zablokowa, starych wzorców my郵enia i post瘼owania a w zamian pozwala zobaczy nowe mo磧iwo軼i, ale tylko wówczas, gdy jeste鄉y na nie ukierunkowani.

    Regresja jest dla osób zdrowych psychicznie. Dla osób, które samodzielnie d捫 do osi庵ni璚ia konkretnych, stawianych przez siebie celów, wykorzystuj帷 w tym celu, oprócz terapii, inne praktyki.
    Regresja odwo逝je si do pami璚i na p豉szczy幡ie emocjonalnej, czyli jest to praca z emocjami i ewentualnie towarzysz帷ymi im wspomnieniami. Najpierw wi璚 pojawiaj si emocje, a dopiero pó幡iej ewentualne obrazy zwi您ane z tymi emocjami.
    Regresja jest to stan podwy窺zonej 鈍iadomo軼i, w której uaktywnia si pami耩 przesz造ch do鈍iadcze. Nie jest to wi璚 hipnoza, ani 瘸den inny odmienny, nieprzytomny stan 鈍iadomo軼i.
    Dzi瘯i zjawisku regresji odreagowa mo積a praktycznie ka盥 dolegliwo嗆 i wzorzec b喚dnego zachowania. Jednak regresja nie dzia豉 na ka盥ego cz這wieka. W stanie regresywnym cofamy si z obecn 鈍iadomo軼i, czyli mo瞠my 鈍iadomie, na trze德o i przytomnie zweryfikowa b喚dnie podj皻e, nie鈍iadome wówczas decyzje. Jeste鄉y teraz bardziej 鈍iadomi, potrafimy wi璚 podejmowa s逝szne decyzje i wyci庵a wnioski zgodne
    z rzeczywisto軼i. Je郵i jednak osoba, która poddaje si regresji nie jest wci捫 w pe軟i 鈍iadoma, przytomna lub ma nieczyste intencje, którymi podtrzymuje stare urazy, ewentualnie nie potrafi szczerze przyzna si do w豉snych intencji i programów, a tak瞠 nie d捫y do realizacji stawianych przez siebie celów, nie b璠zie mog豉 uwolni si od swoich destrukcyjnych wzorców, gdy nie zmieni b喚dnych decyzji i nie wyci庵nie s逝sznych wniosków z dawnych do鈍iadcze.
    Regresja umo磧iwia nam wi璚 szczere wejrzenie w g陰b siebie, czyli jest to konfrontacja z przechowywanymi w pod鈍iadomo軼i emocjami i my郵okszta速ami.


    Spis tre軼i:

    Wst瘼
    Co to jest Regresja

    CZ呇 I - WPROWADZENIE

    1. Duchowo嗆 a 篡cie codzienne
    2. Doskona這嗆 naszego istnienia
    3. Co tak naprawd decyduje o naszym losie
    4. Nie bójmy si afirmacji
    Afirmacja ostateczna
    Afirmacja osobista
    Afirmacja neguj帷a
    Afirmacja pseudopozytywna
    Afirmacje w czasie tera幡iejszym i przesz造m
    Propozycje pracy z afirmacjami

    CZ呇 II - PROCEDURA I OWOCE PRZEBACZANIA

    5. Na pocz徠ek troch o sobie
    6. "Ja ju po prostu taki jestem"
    7. Nauczyciele 篡cia czy krzywdziciele?
    8. Czy mamy co wybaczy sobie?
    9. Przyczyny l瘯u i bezradno軼i
    10. Przebaczy i podda si mi這軼i

    CZ呇 III - OGRANICZAJ。E WIERZENIA I PRZYZWYCZAJENIA

    11. Pierwszy kontakt ze 鈍iatem
    12. Genialne dzieci
    13. Chorobliwe urojenia czy nadprzyrodzone dary?
    14. Pos逝sze雟two w imi mi這軼i
    15. "Co z ciebie wyro郾ie?"
    16. Sk康 si bior normy w naszym 篡ciu
    17. By hojnym czy oszcz璠nym?
    18. "Bezinteresowno嗆" rodzicielska
    19. Dobroczynno嗆 czy energetyczny wampiryzm?
    20. Konflikty pokole i okres dojrzewania
    21. Podatno嗆 na manipulacj w sektach religijnych
    22. "Na z這嗆 mamie odmro輳 sobie uszy"
    23. Przyjacielsko-nied德iedzie przys逝gi
    24. Mi這嗆 i dezaprobata
    25. "Bez mi這軼i da si 篡"
    26. Mi這嗆, seks i perwersja
    27. Relacja z rodzicami a zwi您ki seksualne
    28. Podsumowanie

    CZE汎 IV - SAMOUZDRAWIANIE W PRAKTYCE

    29. Przebaczy czy nie?
    30. Praca z testami skojarze
    31. Co wybaczy
    32. Samouzdrawianie fizyczne
    33. Uzdrawianie relacji z rodzicami
    34. Nasze potomstwo - szcz窷cie, czy "skaranie boskie"?
    35. Poczucie w豉snej warto軼i
    36. Wolno嗆 i niewinno嗆
    37. Bezpiecze雟two
    38. Mi這嗆
    39. Pami皻aj o optymizmie
    40. Na zako鎍zenie 安iadectwa


    Kimkolwiek jeste,
    jeste cz這wiekiem, który d捫y do zadowolenia
    z siebie, mi這軼i i wewn皻rznej harmonii.

    Cokolwiek robisz,
    starasz si by Twoja praca by豉 doceniona.

    W cokolwiek wierzysz,
    starasz si 篡 zgodnie ze swoimi idea豉mi.

    Ka盥emu z nas, tak瞠 i Tobie,
    dana jest droga do mi這軼i, szcz窷liwo軼i
    i poznaniu samego siebie.

    Ka盥y z nas, tak瞠 i Ty,
    jeste zdolny do przejawiania
    swojej bosko doskona貫j natury.

    Ka盥y z nas, tak瞠 i Ty,
    sam kszta速ujesz w豉sne 篡cie i od Ciebie zale篡
    jak bardzo szcz窷liwy w nim jeste!


    W swoim 篡ciu spotka貫m si z ró積ymi technikami pracy z umys貫m oraz naukami i praktykami duchowymi wschodu i zachodu. Dzi瘯i temu nauczy貫m si ró積ych technik: medytacji, pracy z psychik i energi cz這wieka oraz uwalniania od psychicznych napi耩. Stosuj帷 owe nauki koncentrowa貫m si na poznaniu ich szkieletu, podstaw tych praktyk. Postanowi貫m zrozumie, na podstawie jakich mechanizmów naszej psychiki one powsta造. To pomog這 mi znale潭 wspólne ich aspekty 鈍iadcz帷e o mo磧iwo軼iach ludzkiego umys逝. Takie studiowanie ró積ych praktyk, pozwoli這 mi wi璚 pozna i zrozumie ludzk 鈍iadomo嗆, jej zdolno軼i i mo磧iwo軼i. Z praktyk, które pozna貫m wykorzystuj wiele aspektów 陰cz帷 je i wykorzystuj帷 w swojej obecnej wspó逍racy z klientami.

    Obecnie stosuj opracowan przez siebie metod na podstawie zdobytych do鈍iadcze stosowanych praktyk oraz w豉snych odkry. Moja wspó逍raca z lud幟i polega gównie na 陰czeniu praktyk: Huny, Jogi i Buddyzmu wraz ze wspó販zesnymi technikami terapeutycznymi i doskonalenia osobowo軼i.

    Z Huny wykorzystuj nauk o trzech ja幡iach, wizualizacj i przekonanie, 瞠 cel, który si sobie postawi jest do osi庵ni璚ia, pod warunkiem zachowania zdrowych intencji do siebie i innych. W modlitwie odwo逝j si do nad鈍iadomo軼i, w której ka盥y przechowuje doskona造 obraz siebie: swojego doskona貫go cia豉, stanu emocjonalnego, wyobra瞠niowego oraz informacje o najlepszych zdolno軼iach i predyspozycjach, które ma ka盥y z nas. Dzi瘯i takiemu kontaktowi pomagam klientowi stworzy w wyobra幡i doskona造 obraz siebie, po czym ma on za zadanie utrzyma go w swojej wizualizacji.

    Z Jogi wykorzystuj gównie nauk o oddechu i prac z energi cz這wieka. Ucz klienta obserwowa ró積ic energetyczn mi璠zy jego aktualnym stanem a doskona造m obrazem siebie. Poprzez odpowiednie oddechy klient dostraja si do owej energii i urzeczywistnia j w swoim ciele.

    W czasie takiego dostrajania si energetycznego do nad鈍iadomego obrazu siebie, pracy z energi i z g喚bokim, 鈍iadomym oddychaniem uzewn皻rzniaj si wszelkie dawne urazy, pora磬i, napi璚ia energetyczne i t逝mione negatywne emocje, czyli wszystko to, co nie pozwala nam na przejawianie na planie fizycznym naszego doskona貫go obrazu siebie, o którym informacje przechowuje nasza nad鈍iadomo嗆.

    Tutaj niezb璠ne okazuj si nauki buddyjskie, z których pochodzi nauka prawa karmy - prawa przyczyny i skutku, nauka o reinkarnacji i wyzwoleniu z cierpienia poprzez wyzbycie si emocji. Okazuje si, 瞠 ka盥y problem, negatywne do鈍iadczenie czy nawet dolegliwo嗆 fizyczna maj swoj przyczyn w b喚dnym my郵eniu czy post瘼owaniu w przesz這軼i. Negatywne przekonania pozostaj w nas do póki ich nie zmienimy, a nie zmienimy do póki nie przypomnimy sobie kiedy i dlaczego je podj瘭i鄉y. W takiej sytuacji sugeruj klientowi powrót pami璚i z obecn 鈍iadomo軼i do pierwotnej przyczyny danej emocji lub negatywnego odczucia po to, by przyjrze si podj皻ym wówczas decyzjom, ich motywom i ich konsekwencjom oraz zmieni owe decyzje na pozytywne i korzystnie dzia豉j帷e w obecnym 篡ciu. Taki powrót pami璚i pozwala zintegrowa negatywne i ograniczaj帷e wzorce my郵owe, dzi瘯i czemu u豉twia przejaw pozytywnej wizualizacji, do jakiej osoba dostraja豉 si na pocz徠ku takiej sesji.

    Oczywi軼ie ja nie gwarantuj takiego sukcesu za pierwszym razem. Taka wspó逍raca z klientem wymaga zgody, ch璚i i pe軟ego zaanga穎wania z jego strony oraz wspierania jej samodzieln prac nad sob, chodzi gównie o skoncentrowanie swojej uwagi poprzez medytacje i afirmacje na zalecanym przeze mnie temacie. Wspó逍raca taka jest tym bardziej owocna im bardziej zaanga穎wana w ni jest osoba ze mn wspó逍racuj帷a. Wa積e jest wi璚 aby dany klient jak najwi璚ej od siebie oczekiwa, nie zak豉mywa si, by gotowy do wspó逍racy i do zaanga穎wania w siebie czasu i energii. W czasie sesji ze mn zda瘸 si, 瞠 konfrontacje klienta ze st逝mionymi w sobie emocjami mog by dla niego nieprzyjemne i nie chce on kontynuowa wspó逍racy, chodzi gównie o to by przesta z這rzeczy i podtrzymywa 瘸le a nauczy si wybacza, odpuszcza i akceptowa. W takiej sytuacji dana osoba powinna podj望 wyzwanie typu: "Akceptuj swój stan, nie b璠 si d逝瞠j oszukiwa, chc to zmieni i zrobi to". Zdarza si równie, 瞠 klient nie chce si zaanga穎wa w intensywne oddechy, które równie mog wywo造wa chwilowe, negatywne odczucia. Ale có, wspó逍raca ta wymaga pewnych po鈍i璚e, jednak daje swoje rezultaty w postaci nawet uzdrowie "nieuleczalnych" dolegliwo軼i.


    O swoim podej軼iu do klienta

    Zanim przyst徙i do wspó逍racy z klientem, przeprowadzam z nim konsultacj, w czasie której poznaj bli瞠j jego 篡cie, czyli sposób, w jaki 篡je: jakie ma problemy z sob, kryteria w 篡ciu, d捫enia i pragnienia, co mu ewentualnie w realizacji tego przeszkadza, jakie ma l瘯i, obawy, opory, czyli wzorce psychiczne nie pozwalaj帷e mu realizowa swoich planów i do czego tak naprawd go to doprowadza這. Potrzebuj równie rozpozna jego predyspozycje dane mu przez natur. By bli瞠j pozna klienta staram si pozna sposób, w jaki on sam siebie postrzega, czyli w co wierzy, co deklaruje i na ile to realizuje. D捫 równie do tego by pozna, jak ma ogólnie samoocen, na ile wierzy w realno嗆 stawianych przez siebie celów i na ile jest w nie zaanga穎wany. Decyduj帷a si osoba na wspó逍rac ze mn powinna by otwarta na rozmow o sobie i gotowa odpowiedzie na ka盥e pytanie, które zadam dotycz帷e ka盥ej dziedziny 篡cia. Nast瘼nie prowadz klienta tak, by sam pozna i zrozumia siebie, nauczy si porusza po swojej 鈍iadomo軼i i umiej皻nie z ni pracowa, czyli odkry swoj prawdziw natur, zweryfikowa swój dotychczasowy obraz siebie oraz swoje kryteria i odnalaz w sobie to, co tak naprawd jest dla niego najlepsze. Prowadz wi璚 sesj na podstawie wiedzy o kliencie, zdobytej w wy瞠j opisany sposób.

    Wspó逍raca ze mn jest czym indywidualnym dla ka盥ego klienta. Ka盥y klient to inna historia, inne prze篡cia, do鈍iadczenia, inne pragnienia i potrzeby. Mam wi璚 indywidualne podej軼ie do ka盥ej osoby, staram si j zrozumie i zaobserwowa, co na danym poziomie jest jej potrzebne. Prowadz sesje tak, aby taka osoba zacz窸a realizowa swoje cele, o ile s one oczywi軼ie zgodne z jej bosko-doskona陰 natur.

    Pierwsze spotkanie to sama konsultacja. To pierwsze spotkanie jest po to, bym dobrze pozna dan osob, zapozna j z mo磧iwo軼iami i warunkami dalszej wspó逍racy, oraz by wspólnie poszuka sposobów i kierunków takich, by dana osoba realizowa豉 postawione przez siebie cele i samodzielnie kontynuowa豉 prac nad sob. Ka盥e nast瘼ne spotkanie to ju krótsze konsultacje wraz z sesj medytacyjn opart na ni瞠j opisanej procedurze.


    Skutki uboczne ;)

    Klient przychodz帷y do mnie na sesje do鈍iadcza prawdy o sobie, czyli wszystko to, co nosi w sobie st逝mione uzewn皻rznia i zaczyna odczuwa. To jest niezb璠ne w procesie oczyszczania. Zdarza si, 瞠 samoocena pewnej osoby mo瞠 by zbudowana na sztucznym wizerunku, czyli urojonych warto軼iach. Taka osoba ma wysokie mniemanie o sobie, mimo 瞠 nosi w sobie mnóstwo st逝mionych wzorców niskiej samooceny. Oczywi軼ie, z wyj徠kiem urojonego dowarto軼iowywania si, takim wizerunkiem nie da si osi庵n望 瘸dnego wi瘯szego sukcesu na 軼ie盧e rozwoju duchowego. Zdarza si wi璚, 瞠 osoba przychodz帷a na spotkanie nie jest w stanie zaakceptowa prawdy na swój temat, któr u鈍iadamia sobie w czasie konfrontacji ze swoimi wzorcami zachowa. W zwi您ku z czym mo瞠 ona nie podej望 dalszej wspó逍racy. Jest to jedyna znana mi sytuacja, w której kto mo瞠 krytykowa moj pomoc, gdy uzewn皻rznione zosta造 u tej osoby st逝mione wzorce, wobec których nie zosta這 podj皻e wyzwanie dalszej pracy. W ten sposób zburzony zosta sztuczny wizerunek, którym taka osoba nie potrafi si ju dowarto軼iowywa, a brak intencji dalszej pracy z uzewn皻rznionymi wzorcami sprawia, 瞠 zostaje ona pozostawiona ze 鈍iadomo軼i swoich uroje.

    Pracy z oddechem, energi i powrotem do pierwotnych przyczyn obecnych problemów nauczy貫m si gównie praktykuj帷 Rebirthing oraz Regresing.

    Efektem owej kilkuletniej praktyki terapeutycznej jest moja ksi捫ka: "DZIECI REGRESJI -Uzdrawianie dzieciñstwa"

    Do wspó逍racy ze mn zapraszam wszystkie osoby, które wiedz czego chc, s gotowe na konfrontacje z samym sob oraz do zaanga穎wania si w swój proces samouzdrawiania i samodoskonalenia.

    Korzystaj帷 z w豉snej wiedzy i umiej皻no軼i pomog w odkryciu i uzewn皻rznieniu Waszych naturalnych talentów i predyspozycji oraz w uwalnianiu oporów (destrukcyjnych wzorców psychicznych) przed ich przejawianiem.

    Robert Krakowiak
Sztuk:
 
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz Recenzj
 
  Jeste niezalogowany
  W koszyku jest: 0 produkt(闚)
  Warto嗆 koszyka: 0.00 PLN
 



Zapomnia貫 has豉?

Nowe konto
 
 
 
Diagnostyka karmic...
Diagnostyka karmic...
Dodaj Produkt do Przechowalni Diagnostyka karmic...
Zobacz Produkt  Diagnostyka karmic...
5 przemian w kuchn...
5 przemian w kuchn...
Dodaj Produkt do Przechowalni 5 przemian w kuchn...
Zobacz Produkt  5 przemian w kuchn...
Metody oczyszczani...
Metody oczyszczani...
Dodaj Produkt do Przechowalni Metody oczyszczani...
Zobacz Produkt  Metody oczyszczani...
Woda Utleniona na ...
Woda Utleniona na ...
Dodaj Produkt do Przechowalni Woda Utleniona na ...
Zobacz Produkt  Woda Utleniona na ...
Poznaj Swojego Ani...
Poznaj Swojego Ani...
Dodaj Produkt do Przechowalni Poznaj Swojego Ani...
Zobacz Produkt  Poznaj Swojego Ani...
Samoleczenie metod...
Samoleczenie metod...
Dodaj Produkt do Przechowalni Samoleczenie metod...
Zobacz Produkt  Samoleczenie metod...
 
Informacje
Pr. Partnerski - logowanie

Projekt i wykonanie PixMedia © Alfaton