Regulamin sklepu internetowego www.alfaton.pl
§1
Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez Internetowy Sklep Ezoteryczny „ALFATON” z siedzibą w Zabrzu przy ul. Wolnosci 165, zwanej dalej Alfaton.pl
§2
Klient wybiera tytuł (towar) z oferty Alfaton.pl prezentowanej na stronie internetowej www.alfaton.pl i składa zamówienie e-mailem, ewentualnie telefonicznie. Oferta Księgarni ma charakter wiążący przez okres jej prezentacji na wyżej wymienionej stronie.
§3
Cena wyświetlana przy tytule nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy zostanie dołączony do wartości zakupionego towaru. Zatem na ostateczny koszt zamówienia składają się cena towaru i cena przesyłki.
§4
Warunkiem realizacji zamówienia jest jego potwierdzenie przez Alfaton.pl dokonane e-mailem z informacją o przyjęciu zamówienia oraz potwierdzenie zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie na wskazany link w otrzymanej wiadomości (e-mailu) z Alfaton.pl lub w przypadku wybranej płatności przelewem, wpłynięcie należnej kwoty na konto Alfaton.pl W przypadku braku takiego potwierdzenia Alfaton.pl zastrzega sobie prawo do niewysyłania towaru.
§5
W przypadku braku potwierdzenia zamówienia ze strony Alfaton.pl w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny: alfaton@alfaton.com.pl, tel.: 501 088 568 lub 601 703 200
§6
Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością ich otrzymywania do momentu wyczerpania zapasów w magazynie.
§7
O braku w magazynie jakiegokolwiek zamówionego tytułu powiadamiamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
§8
W przypadku, gdy zamówienie obejmuje kilka pozycji i wystąpią trudności z uzyskaniem wszystkich zamówionych tytułów, w celu zminimalizowania kosztów dostawy zamówienie realizowane będzie w dłuższym czasie (tylko opłata jednorazowa). Jednak na życzenie Klienta Alfaton.pl może podzielić zamówienie na kilka partii, każdorazowo pobierając od niego koszty przesyłki.
§9
Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 14 dni roboczych od momentu jego potwierdzenia przez Klienta (średni czas oczekiwania na przesyłkę 2 dni robocze). W przypadku trudności z realizacją, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Alfaton.pl Alfaton.pl nie odpowiada za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską oraz firmy kurierskie.
§10
Zamówienie zostanie zrealizowane, jeżeli będzie zawierało adres i telefon odbiorcy oraz adres jego poczty elektronicznej. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych lub nieuczciwych zamiarów zamawiającego, Alfaton.pl zastrzega sobie prawo do niewysyłania towaru.
§11
Księgarnia oferuje dwie formy płatności:
1. Za pobraniem - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym. W szczególnych przypadkach klient może również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską, płacąc kurierowi przy odbiorze paczki,
2. Płacąc kartą przez system płatności internetowych www.allpay.pl
3. Przelewem - przesyłka zostanie wysłana po wpływie pieniędzy na rachunek bankowy Alfaton.pl (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu).
Nr rachunku bankowego
Inteligo: 50 1020 5558 1111 1693 1000 0009
§12
Każdy Klient otrzymuje od Alfaton na dowód zakupu towaru paragon lub f-ra VAT. Do wystawienia faktury VAT niezbędny jest nr NIP firmy i należy podać dane firmy. Dokonując zakupu w Alfaton.pl Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
§13
Alfaton.pl realizuje wysyłki poza granicę Polski. Koszt zamówienia zostaje powiększony o opłatę, która uzależniona jest od stawek tego rodzaju usług w kraju docelowym.
§14
Złożone zamówienie może być anulowane drogą e-mailową lub telefoniczną: Biuro Obsługi Klienta: 501 088 568 lub 601 703 200 . Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane.
§15
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Klient może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie został w żaden sposób zniszczony lub - w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz programów komputerowych – nie zostało usunięte oryginalne opakowanie towaru. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany dowód zakupu. Alfaton.pl gwarantuje zwrot ceny towaru. Pieniądze zostaną wysłane przekazem pocztowym. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi. Klient płaci również za odesłanie towaru.
§16
W przypadku reklamacji prosimy o niezwłoczne przesłanie wadliwego towaru do Alfaton.pl Firma nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem przyczyny zwrotu. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie taka możliwość. Za towar wadliwy uznaje się towar, która posiada wady techniczne.
§17
Liczba zamawianych tytułów nie jest ograniczona.
§18
Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w Alfaton.pl wyłącznie w celach informacyjnych.
§19
Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych alfaton.com.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.
§20
Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:
ALFATON Mirosław Kądziela
ul. Wolności 165,
41-820 Zabrze,
e-mail: alfaton@alfaton.com.pl
tel.: 501 088 568; lub w godz. 9.00 – 16.00 (pon.-pt.) 32 273 28 95; 601 703 200